Over mij

Mijn foto
‘S-hertogenbosch , Brabant, Netherlands
Vaak ben ik in de keuken te vinden, voeding en koken is dan ook mijn passie. Ik hou van goed en vooral lekker eten. Wat is er dan mooier om van je hobby je beroep te maken? Allereerst ben ik gediplomeerd gewichtsconsulent. Daarnaast ben ik enige tijd geleden in aanraking gekomen met Thermomix en ben nu naast een hele enthousiaste gebruiker ook advisor voor Thermomix Nederland. Ik ben ook nog voor div. opdrachtgevers actief als promotiemedewerker. Je kunt mij tegenkomen bij groothandels, supermarkten, beurzen etc. Ik werk voornamelijk in de foodsector. Het draait dus allemaal om ETEN

zaterdag 23 april 2011

Aardbeien met balsamico-azijn en verse munt

Benodigdheden voor 4 personen:
500 gram aardbeien
100 gram suiker (evt vervangen door zoetstof)
1 citroen
50 ml balsamico-azijn
Verse munt

Bereidingswijze:
Verdeel de aardbeien in vier delen en strooi de suiker erover. Maak een marinade van citroensap en balsamico-azijn. Laat de aardbeien gedurende 3 uur in de koelkast marineren in de marinade. Dien de aardbeien op met verse muntblaadjes. 

Tip: i.p.v. de muntblaadjes wat vers gemalen peper over de aardbeien strooien

Recept komt van de site: http://www.aardbeien.net

Geen opmerkingen:

Een reactie posten