Over mij

Mijn foto
‘S-hertogenbosch , Brabant, Netherlands
Vaak ben ik in de keuken te vinden, voeding en koken is dan ook mijn passie. Ik hou van goed en vooral lekker eten. Wat is er dan mooier om van je hobby je beroep te maken? Allereerst ben ik gediplomeerd gewichtsconsulent. Daarnaast ben ik enige tijd geleden in aanraking gekomen met Thermomix en ben nu naast een hele enthousiaste gebruiker ook advisor voor Thermomix Nederland. Ik ben ook nog voor div. opdrachtgevers actief als promotiemedewerker. Je kunt mij tegenkomen bij groothandels, supermarkten, beurzen etc. Ik werk voornamelijk in de foodsector. Het draait dus allemaal om ETEN

zaterdag 7 mei 2011

Zomers vispakketje van de barbecue

Ingrediënten

4 pangasiusfilets van 150 g

2 eetlepels olijfolie

1 teen knoflook, geperst

1 eetlepel citroensap

½ eetlepel pikante paprikapoeder

versgemalen zwarte peper

1 venkelknol, in flinterdunne reepjes

8 zwarte olijven zonder pit, in plakjes

2 eetlepels verse tijmblaadjes

4 takjes met kleine trostomaten


aluminiumfolie



Bereiding

Meng de olijfolie met knoflook, citroensap, paprikapoeder en wat zout en peper naar smaak. Bestrijk de visfilets rondom met dit mengsel. 
Spreid 4 grote stukken aluminiumfolie uit en verdeel de venkelreepjes met de olijven en 1 eetlepel tijm over het midden van de stukken folie. Strooi er wat zout en peper over. Leg de visfilets op de venkel en strooi de rest van de tijm erover. Leg er een takje met trostomaatjes op. Vouw het folie omhoog en vouw het boven de vis tot pakketjes dicht. 
Leg de pakketjes op een gloeiende barbecue of in een warme oven van 200 °C en laat de vis en venkel in 12-15 minuten gaar worden. 
Lekker met aardappelsalade.
165 kcal per persoon
Recept is afkomstig van: www.visrecepten.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten