Over mij

Mijn foto
‘S-hertogenbosch , Brabant, Netherlands
Vaak ben ik in de keuken te vinden, voeding en koken is dan ook mijn passie. Ik hou van goed en vooral lekker eten. Wat is er dan mooier om van je hobby je beroep te maken? Allereerst ben ik gediplomeerd gewichtsconsulent. Daarnaast ben ik enige tijd geleden in aanraking gekomen met Thermomix en ben nu naast een hele enthousiaste gebruiker ook advisor voor Thermomix Nederland. Ik ben ook nog voor div. opdrachtgevers actief als promotiemedewerker. Je kunt mij tegenkomen bij groothandels, supermarkten, beurzen etc. Ik werk voornamelijk in de foodsector. Het draait dus allemaal om ETEN

maandag 10 februari 2020

Wat is de Thermomix TM6?



Thermomix is al meer dan 30 jaar een begrip op het gebied van keukenmachines en wereldwijd is de Thermomix een bewezen betrouwbare Duitse uitvinding. Na Australië, Spanje, Duitsland en België wordt ook hier in Nederland de Thermomix steeds populairder. Thermomix® maakt deel uit van Vorwerk, een grote internationale groep met meer dan 130 jaar geschiedenis en met een reputatie van hoge kwaliteit en innovatieve producten. 



De Thermomix TM6 is een revolutionaire keukenmachine met de volgende 12 basisfuncties:

Pureren, mixen, emulgeren, stomen, wegen, malen, roeren, kloppen, hakken, hete bereidingen, koken, kneden.

Je kunt koken via de stap voor stap instructies, weekmenu plannen, boodschappenlijstjes maken. Ook eigen recepten zijn makkelijk aan te passen naar bereiding in de Thermomix.



Met de Thermomix kook je gezond. Met verse ingrediënten en zonder pakjes en zakjes. Het maakt het koken gemakkelijk, je kunt een complete maaltijd in 20-30 minuten op tafel zetten! Je bespaart met de Thermomix doordat je veel zelf kunt maken zoals yoghurt, jam, boter, ijs, brood en nog veel meer. Met de Thermomix op het aanrecht zijn de meeste andere keukenapparaten overbodig geworden! 

Kortom: je eet lekkerder, gerechten zijn eenvoudig te bereiden, je bespaart geld en tijd. 



Thermomix kopen: De Thermomix kopen kan niet bij een groothandel of electro-huishoudzaak. Thermomix verkoopt enkel rechtstreeks aan de klant via officiële advisors.

Je krijgt persoonlijk advies bij je thuis en kan de Thermomix in werking zien en verschillende gerechtjes proeven. Na aankoop staan we ook nog klaar om waar nodig te helpen. 

A la Carte Voedingsadvies is advisor van Thermomix regio Den Bosch - Eindhoven 

Wil je nader kennismaken met de Thermomix TM6? 

Ik hoor het graag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten