Over mij

Mijn foto
‘S-hertogenbosch , Brabant, Netherlands
Vaak ben ik in de keuken te vinden, voeding en koken is dan ook mijn passie. Ik hou van goed en vooral lekker eten. Wat is er dan mooier om van je hobby je beroep te maken? Allereerst ben ik gediplomeerd gewichtsconsulent. Daarnaast ben ik enige tijd geleden in aanraking gekomen met Thermomix en ben nu naast een hele enthousiaste gebruiker ook advisor voor Thermomix Nederland. Ik ben ook nog voor div. opdrachtgevers actief als promotiemedewerker. Je kunt mij tegenkomen bij groothandels, supermarkten, beurzen etc. Ik werk voornamelijk in de foodsector. Het draait dus allemaal om ETEN

maandag 1 juli 2013

Gemarineerde aardbeien met verse munt

Benodigdheden voor 4 personen:
500 gram aardbeien
1 of  2 eetlepels suiker (naar smaak) 
1 citroen
50 ml balsamico-azijn
Verse munt




Snijd de aardbeien in plakjes of in vieren en strooi de suiker erover. Meng de balsamico azijn met het sap van de citroen en marineer de aardbeien 3 uur. Dien de aardbeien op met verse muntblaadjes en eventueel magere kwark of yoghurt. 

Smakelijk eten toegewenst door A la Carte Voedingsadvies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten